Usuwanie azbestu na terenie gminy Bedlno.
Gmina planuje pozyskiwanie środków finansowych na usuwanie i utylizację azbestu w 2025 r. Nabór wniosków od mieszkańców o udzielenie dofinansowania usuwania azbestu w 2024 r. prowadzony będzie od dnia 13 grudnia 2024 r. do dnia 22 stycznia 2025r.
Mieszkańcy, którzy planują ubiegać się o dofinansowanie kosztów usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest zobowiązani będą załączyć do wniosku składanego do Urzędu Gminy:
– kserokopię: zgłoszenia robót lub ostatecznej decyzji właściwego organu architektoniczno-budowlanego (Starostwa Powiatowego w Kutnie) zezwalających na wykonanie prac obejmujących demontaż wyrobów zawierających azbest lub wniosku o wydanie w/w dokumentów,
– dokumentację zdjęciową w wersji elektronicznej (płyta CD, DVD) w postaci aktualnych, kolorowych zdjęć obiektów, na których planowany jest demontaż wyrobów zawierających azbest lub miejsc składowania wyrobów zawierających azbest (w przypadku zbierania już zdemontowanych wyrobów azbestowych). Ww. zdjęcia powinny być opatrzone dokładnym adresem oraz powinny umożliwić wizualną identyfikację obiektu lub miejsca składowania na terenie posesji,
– rysunek lub mapę określający/ą usytuowanie budynku, z którego usunięto azbest.
Formularze wniosków dostępne są w Urzędzie Gminy w Bedlnie oraz na stronie internetowej www.bedlno.pl w zakładce Gmina – Formularze.
Załączniki: